Jump to content


Photo
- - - - -

The Official Paramore Covers Thread (post your covers here!)


  • Please log in to reply
250 replies to this topic

#1 Jessnesss

Jessnesss

    Super Moderator

  • Member
  • 1,860 posts
  • Gender:Not Telling
  • Occupation:school

Posted 03 October 2007 - 02:43 PM

Hey

If any of you have any covers you have done of paramore songs, or if you have come across some cool videos on youtube. Instead of posting a new thread about it just post it in here :)

#2 Chesh

Chesh

    Here We Go Again

  • Member
  • 284 posts
  • LocationIsrael
  • Gender:Male
  • Real Name:Idan

Posted 03 October 2007 - 03:03 PM

Cool, I posted mine some time ago:

Emergency:
http://www.mediafire.com/?djysjujtiwz

Hallelujah:
http://www.mediafire.com/?5uvida3iwtz

#3 EasyTarget

EasyTarget

    PFholic

  • Member
  • 41,483 posts
  • LocationCounty Durham
  • Gender:Female
  • Real Name:Shannon

Posted 11 October 2007 - 12:57 PM

I will soon, please don't laugh, I'll check out yours in a min Chesh, just my Dad's in the room on the phone atm.

#4 luvbeat

luvbeat

    All We Know

  • Member
  • Pip
  • 2 posts

Posted 01 November 2007 - 08:21 PM


  • 777 and Shanny like this

#5 Defiance

Defiance

    PFholic

  • Member
  • 12,697 posts
  • Occupation:professional bed warmer

Posted 02 November 2007 - 12:53 PM


omg im crying. brilliant :lol: :lol: :lol: :lol:

Posted Image


Song Of The Week:
Combat - Flobots


#6 chrisseh11

chrisseh11

    Never Let This Go

  • Member
  • 1,865 posts
  • Occupation:An Official Paramore Fan =]

Posted 08 November 2007 - 07:24 PM

second cover, im not that good, just wanna hear people opinions :]


C h r i ss eh <3
Posted Image

06;12;07---
rrrrrrriot!


>>LoveIsTheMovement;;(*)

#7 Lahninja

Lahninja

    Born For This

  • Member
  • 8,809 posts
  • Occupation:running around in circles.

Posted 09 November 2007 - 11:52 AM



R.
O.
F.
C.
M.
F.
E.
O.




:rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:




And the most musical member is....


Posted Image
Posted Image

ME ;D




Mariah is my sex slave.. :wink:


[+Herewegoagain]: parabot do you like sex.
[Parabot]: Sex is more fun alone.

K-I-N-K-Y Parabot aye? ;D


#8 XxSanctuaryxX

XxSanctuaryxX

    Whoa

  • Member
  • 3,825 posts
  • LocationLondon UK
  • Gender:Male
  • Real Name:Sam Yung

Posted 09 November 2007 - 12:51 PM



Yeah man. we rule. even though we got like horrific comments. who cares about what people say!

thankshay539_n_zpsaa733ef2.jpg



paramore dates attended
22/4/06 GIAN Introduces @Islington Academy, 15/10/06 Mean Fiddler, 30/5/06 Camden Underworld, 1/9/07 Portsmouth Pyramids, 1/2/08 Brixton Academy, 10/5/08 Give It A Name 2008, 7/09/09 Islington Academy, 18/12/09 Wembley Arena, 13/11/10 London 02 Arena



http://twitter.com/SamsYungest 


#9 Lahninja

Lahninja

    Born For This

  • Member
  • 8,809 posts
  • Occupation:running around in circles.

Posted 09 November 2007 - 01:02 PM

^

haha, thats awesome :)

the comments people left are so nasty! lol




And the most musical member is....


Posted Image
Posted Image

ME ;D




Mariah is my sex slave.. :wink:


[+Herewegoagain]: parabot do you like sex.
[Parabot]: Sex is more fun alone.

K-I-N-K-Y Parabot aye? ;D


#10 XxSanctuaryxX

XxSanctuaryxX

    Whoa

  • Member
  • 3,825 posts
  • LocationLondon UK
  • Gender:Male
  • Real Name:Sam Yung

Posted 09 November 2007 - 01:07 PM

^ i know. haha. i suppose we didnt actually cover the song, but it was just for fun! god. i dont ask to be shot for doing that xD

thankshay539_n_zpsaa733ef2.jpg



paramore dates attended
22/4/06 GIAN Introduces @Islington Academy, 15/10/06 Mean Fiddler, 30/5/06 Camden Underworld, 1/9/07 Portsmouth Pyramids, 1/2/08 Brixton Academy, 10/5/08 Give It A Name 2008, 7/09/09 Islington Academy, 18/12/09 Wembley Arena, 13/11/10 London 02 Arena



http://twitter.com/SamsYungest 


#11 Lahninja

Lahninja

    Born For This

  • Member
  • 8,809 posts
  • Occupation:running around in circles.

Posted 09 November 2007 - 01:09 PM

^
Lol :P

people are like, wth!




And the most musical member is....


Posted Image
Posted Image

ME ;D




Mariah is my sex slave.. :wink:


[+Herewegoagain]: parabot do you like sex.
[Parabot]: Sex is more fun alone.

K-I-N-K-Y Parabot aye? ;D


#12 Jammer

Jammer

    PFholic

  • Member
  • 10,643 posts
  • LocationCounty Durham, UK
  • Gender:Male
  • Real Name:James
  • Occupation:Volunteer

Posted 09 November 2007 - 03:19 PM



Yeah man. we rule. even though we got like horrific comments. who cares about what people say!


Haha, that was pretty cool! :D

Regardless of what everyone else thinks. :P

Jade, Lyndsay, Judy, Stephy, Linzi, Wayne, Jorgi, Andrew, Casey, Catie, Courtney, Arya, Sam, Kristen, Chris, Brittany, Katie, Kailey, Vic, and Erica all rule!

Avatar by Franny. Thanks!


There's a time and a place to die

This ain't it...


#13 ABeautifulLie

ABeautifulLie

    All We Know

  • Member
  • PipPipPip
  • 92 posts
  • Occupation:Student

Posted 30 December 2007 - 03:10 PM

Hiya everyone! Here are my covers... Any comments would be appreciated. :)

All we know acoustic


Hallelujah acoustic


#14 ninski

ninski

    Here We Go Again

  • Member
  • 1,052 posts
  • Occupation:musician, writer

Posted 18 January 2008 - 07:10 PM


Posted Image


Posted Image


MY BAND


aajayxo's para-panda babeh!


#15 Kurisu

Kurisu

    All We Know

  • Member
  • PipPip
  • 20 posts

Posted 02 February 2008 - 08:09 PM

didn't realize there was this thread.



misery guitar cover by me :)

Posted Image


Paramore is Cooooooooo


#16 Lahninja

Lahninja

    Born For This

  • Member
  • 8,809 posts
  • Occupation:running around in circles.

Posted 03 February 2008 - 05:08 AM

meh, i'll make some later! :)




And the most musical member is....


Posted Image
Posted Image

ME ;D




Mariah is my sex slave.. :wink:


[+Herewegoagain]: parabot do you like sex.
[Parabot]: Sex is more fun alone.

K-I-N-K-Y Parabot aye? ;D


#17 777

777

    Native Messiah!

  • Member
  • 8,523 posts
  • Occupation:Philosopher-In-Training

Posted 12 February 2008 - 12:57 AM


LMAO you're GREATNESS!

#18 Itsgettingcloser

Itsgettingcloser

    Here We Go Again

  • Member
  • 617 posts

Posted 12 February 2008 - 01:58 AM

thats my instrumental cover in that video.
Paramore instrumental cover songs:
http://www.sendspace.com/file/jrnnr3

#19 sofa9053

sofa9053

    Here We Go Again

  • Member
  • 571 posts
  • Occupation:Customer Service Representative at Big Lots!!!

Posted 12 February 2008 - 03:52 AM

So it occurs to me that I completely posted these links in the wrong section a couple days ago because I wasn't paying attention. So here are my bands covers anyway! Comment please and tell us what you think!! Thank you!

Misery Business:


crushcrushcrush:

Posted Image


Posted Image



"I'm Josh and I play the Ga-fiddle."


#20 my.heart.

my.heart.

    Here We Go Again

  • Member
  • 443 posts

Posted 22 February 2008 - 05:25 PM

here's a cover of me singing misery business :D

http://boomp3.com/m/...misery-business

i realise that there are a few problems like dodgy timing etc. but i thought i'd share. i'll do a better version soon but i'm on voice rest for a concert tomorrow.

and the backing track is NOT mine. i can't remember who made it though, and if you did then please tell me so i can credit you :)

Posted Image


Posted Image


thanks to hubabalou for my sig :}





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

IPB Skin By Virteq