Jump to content
Chris Zero

PFC Club(Paramore.net)

Recommended Posts

I Don't know if this topic goes in here

 

but Has anyone like giving the 30 bucks for it? yet. cuz i wanna sign up u guys think it's worth it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sure we've got a thread for this somewhere, but I can't find it. Anybody else know where it is?

 

Also, you mean the Paramore Fan Club, right? Because Paramore.net is not the same thing.

 

Depending on who you talk to, sometimes it's worth it. I've been a member of the PFC for three years and gotten quite a few meet & greets and early entry passes to shows. Also my 3rd Year PFC Hoodie is the warmest hoodie I own (and I'm actually wearing the 2010 PFC t-shirt right now :)). All of that is worth the money I paid for it.

 

The PFC site and forum are nothing special though. The forums there have a pretty big clique problem, so I try to avoid them (plus these boards are better. :P), but some people really enjoy it over there.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I say it's worth it. They give you exclusive shirts and an optional hoodie each year which is worth more than the $30 fee alone. Plus all the early entry and meet and greet opportunities it's great. The forums do have a clique problem but if you pretend to be nice and act like you know everything about paramore you should be fine :)

It's a lot of fun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

if you pretend to be nice and act like you know everything about paramore you should be fine :)

 

 

This is so true. lol

 

(Also the cost compared to the volume of hayleyhugs the hoodie has is about even. :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitely! Thousands of hauleyhugs worth of warmth. Guaranteed to keep you warm through a cold trip to Boston!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah i signed up So i'm gonna get my shirt i'm so excited :D .. and i like these boards wayymuch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Because PF listens to criticism and improves. Whereas the PFC ignores my ideas lol

 

Plus the admins and mods here are amazing and kind!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah it's worth it in a way. i've met some pretty awesome people from it and have been given great opportunities. took me a few years to win a m&g but thats ok. i post on the forum regularly its alright over there i wouldnt say terrible. it has it's ups and downs

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah it's worth it in a way. i've met some pretty awesome people from it and have been given great opportunities. took me a few years to win a m&g but thats ok. i post on the forum regularly its alright over there i wouldnt say terrible. it has it's ups and downs

 

If you said you didn't meet awesome people, I'd cry. Just so you know. haha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHA Dustin, you know i love you man lol :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

you have to be renewing for your third year to be able to order the hoodie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Who knows? Maybe by then they'll have an even sweeter hoodie (although I do love the current one).

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm a member on PFC (mimicole is my username on there. I wanted something a little more anonymous on here in case my parents snoop! No reason why they should but I have a habit of leaving things logged in!) and I enjoy it for the people. I've never been entered in for or won a M&G or got tickets earlier. I joined in 2010! It took about 3 months for my PFC packages to arrive too (possibly because I'm in England).

 

I'll be sad when PFC goes though!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×