Jump to content
Emiss

Band Member Look Alike Thread

Recommended Posts

You look like one of them? Post pics! Just for fun, remember that : ]

 

People say I look like Hayley.

 

1288957501_l.jpg

Do I ?

 

Now.. your turn.

 

(sorry if this has been done before )

Share this post


Link to post
Share on other sites

aww I so miss Mel =(

she totally looks like hayley

 

edit: I changed the thread name so it would be more specific

Share this post


Link to post
Share on other sites
aww I so miss Mel =(

she totally looks like hayley

 

edit: I changed the thread name so it would be more specific

 

omg! she so did. freakin irish cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ran a face recognition on hayley.. and her main look alikes were charlize theron, elisha cuthbert, sandra bullock, kate hudson, sharon stone, eva longoria.. haha i thought that was interesting cuz elisha cuthbert and hayley are like my two celeb crushes and i guess they look alike lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ oh and also claire danes matched 96% with hayley.. thats crazy.. also rachel leigh cook matched with her too..

 

this is fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ oh and also claire danes matched 96% with hayley.. thats crazy.. also rachel leigh cook matched with her too..

 

this is fun

 

it's kind of innacurate though...it totally depends on the picture. Hayley looks different in a lot of her pics so it totally depends. It said I matched 95% w/ rachel leigh cook too. Misleading much? No. It's just the picture =)

Share this post


Link to post
Share on other sites
woah that's freaky.

i've never really seen a hayley look-a-like that looked THAT MUCH like her.

 

yeah for real.

i was thinking that's Hayley not a look a like.

but then I realized it wasn't.

thats freaky.

lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
oh someone on the LJ Community looked A LOT like her.

 

hayley.jpg

 

 

DSC_4599.jpg

 

its almost disgusting how much they look alike.

 

holy shit does she like paramore?? haha does she know how much she looks like her lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
i ran a face recognition on hayley.. and her main look alikes were charlize theron, elisha cuthbert, sandra bullock, kate hudson, sharon stone, eva longoria.. haha i thought that was interesting cuz elisha cuthbert and hayley are like my two celeb crushes and i guess they look alike lol

 

Cool where you you do that???

 

oh someone on the LJ Community looked A LOT like her.

 

hayley.jpg

 

 

DSC_4599.jpg

 

its almost disgusting how much they look alike.

 

I actually thought it was hayley for a minute, until i scrolled down the page fully! lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

If I didn't know any better you could tell me that's her sister and I would believe it 100%

 

If i didnt shave.. wore a headband, and bopped around with a bass I could probably pass as a decent jeremy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahaha, my pictures should be in this thread

too bad I only have like, two decent ones

and I don't have them on this computer

Share this post


Link to post
Share on other sites

am i the only one who thinks that girl doesn't look like hayley? lol. nothing like her.

same wi the person who started this thread. i'm a spoil sport.

Share this post


Link to post
Share on other sites
oh someone on the LJ Community looked A LOT like her.

 

hayley.jpg

 

 

DSC_4599.jpg

 

its almost disgusting how much they look alike.

 

Whoooooooooa

Thats really spooky

 

My friend looks a bit like her

Its more the hair though

Veeery simular

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha nooooo not at all

I don't see that much of a resemblance

I just didn't want to ruin anyones fun haha

But seeing as you already have....i'm kidding by the way

It's okay =]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah i see where your coming from

I don't see it really, and even if i think about it really hard haha

It just doesn't work on me, maybe we have screwed up perceptions of what lookalikes should look like :S

Ah i'm confused

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×