Jump to content
thebrowncoat

Post *your* pictures - Part 7

Recommended Posts

i like the blonde

 

but i like blondes

 

 

not blonde girls

 

 

but blondes

hahah yeah i like the blonde but idk i feel like i want something different. ill prob end up keeping the blonde tho lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahah yeah i like the blonde but idk i feel like i want something different. ill prob end up keeping the blonde tho lol

i think it looks good :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

well thank you:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

you are so pretty!!!!:hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bahahahaha!

nice grillz in the second one lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

holy shit you are gorgeous!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha yes you! lol youre welcome:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
HPIM0007.jpg

 

waaaaazaaaaa!

Dude, you're extremely pretty!

 

 

Snapshot_20090827_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awww... Guro... dont be sick. :hug:

You're still cute when you're sick though.

I look HORRIBLE when I'm sick... like a freaking zombie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DSC_0509_0034-1.jpg

I. Am. So. Cool.

 

You. Are. So. Cool.

 

I can still see redddddddddddd! :mrgreen:

 

HPIM0007.jpg

 

waaaaazaaaaa!

 

I think I'll go for the classic; :uhh: lookin' good. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Awww... Guro... dont be sick. :hug:

You're still cute when you're sick though.

I look HORRIBLE when I'm sick... like a freaking zombie.

Haha, I wish I weren't. ;p

And thanks:hug: Even though that's not true, I look bloody awful ;p

And I don't think that's possible :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, believe me Guro... its possible.

I don't understand why people don't think its possible for me to look bad.

Its more than possible. I look bad most every day. hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×