Jump to content

write anything that you want in your own language - Part 2


thebrowncoat
 Share

Recommended Posts

Tänään mulle selvis ettei tänään ookaan perjantai vaan torstai... enhän mä kerennykään kun noin vajaan viikon elää väärässä päivässä. Noh, voin kai todeta että on ainakin oikea asenne lomailuun...ja tämä taas suomeksi sen takia että enhän mä ikinä suutani auo missään niin suomea tulee puhuttua niin vähän muuten...
:lol::rotfl::roll::mrgreen::rotfl:

 

mustkin on tullu joku kauhee kommakyylä :shifty::rotfl:

Link to comment
Share on other sites

:shifty: No siis mähän näytän just tuolta ympäri vuorokauden. En tosin tiiä miten tää keskustelu käänty kommunisteihin, mutta kai se on odotettavissa että ennemmin tai myöhemmin kommunistit tulee puheeksi, on aihe mikä tahansa. Tästä on itse asiassa olemassa Godwinin lakikin, mutta se tais koskee vaan natseja...

No nyt ollaan perjantain puolella, ja meidän pikku Pekkakin saa taas kalenterin päästä kiinni. 8-)

Link to comment
Share on other sites

:shifty: No siis mähän näytän just tuolta ympäri vuorokauden. En tosin tiiä miten tää keskustelu käänty kommunisteihin, mutta kai se on odotettavissa että ennemmin tai myöhemmin kommunistit tulee puheeksi, on aihe mikä tahansa. Tästä on itse asiassa olemassa Godwinin lakikin, mutta se tais koskee vaan natseja...

No nyt ollaan perjantain puolella, ja meidän pikku Pekkakin saa taas kalenterin päästä kiinni. 8-)

Link to comment
Share on other sites

Nonnih, ja Suomen oma poika Harlinin Renny tekeekin elokuvan Georgian sodasta nyt kun Mannerheim pistettiin jäihin. Eihän sodasta ookaan vierähtäny kun se vuosi vasta...

 

Ei voi muuta sanoa kuin että hajosin kuin Jäätteenmäen hallitus:rotfl: Jättebra, Renny, jättebra!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...