Jump to content

Finnish "dah awesome people" talky thread


iOta
 Share

Recommended Posts

Pöö! 8D Keitäköhän täällä tänään? : D Sain just postissa sen ihanan Demistä tulleen Paramore julkan kun ostin sen huutonetistä. :) <3 Siis ei sen uusimman vaan sen vähän vanhemman julkan. ;D Mut joo oottekste (ja tarkoitan Ericaa ja Elinaa) osallistunu sinne demi.fi:n "voita riot ja julkka nimmareilla" kisaan? ;>

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aijaa mä oon luullut et oot ollut täällä jo kauan Erican kanssa mut et sillain ookkaan. :)

Mut joo hyvä että Paramore-perheeseen tulee lisää väkeä, ja kyllähän se viesti määrä nousee vaan mullakin koko ajan. :) Mut joo, tääl on ihan kauhee sää, taivas on täynnä tummia pilviä ja aurinko ei ees paista. 8< Millasta siel åäin?

Link to comment
Share on other sites

Osaanpa mäkin kirjoittaa. 8D Päin joo tarkoitin onneks tajusit.

Mut joo vaikka oonkin Hesassa niin ei tääl oo näti ilma! 8D Pitäishän olla kun sen verta Etelässä ollaan lol, no ei eihän sil oo mitään välii mis päin ollaan vaan se on niitten tuulten vika. : D Mä en ees tajuu mitä mä sekoilen. (; Mut onks sul se edellisen kuun Suosikki? Mul ei, kun en tiiä kuinka iso juttu siin on ja olin mökillä eikä sitä lehtee ees myyty siellä enkä ees kuullut siit jutusta. 8D

Link to comment
Share on other sites

Ei mulla ole, mutta luin sen jutun. Se oli sellainen yhden sivun juttu vain.

Vitsi, äsken kuuntelin Paramoren "Brighterin", ja tuli ajattelin erästä mun hyvää ystävää, joka oli tulipalossa ja on nyt sairaalla(spammissa oon joskus puhunut tästä). Pääsi itku. "Brighter" on niin sen biisi. Kauhea ikävä sitä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...