Jump to content
Ross

Bamboozle 2010

Recommended Posts

hey monday and the summet set.

met hey monday! i'm uploading the pictures

oh i also met caleb from FTSK today too!

 

hahahahaha okay dustin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahah that sucks!

 

 

dustin! lmao. nice pictures

i was getting so frustrated with drake. love him but he took FOREVER. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah I needed a drink, I was almost gonna pass out

 

sun everywhere, no chairs to sit, and sweating like crazy

Share this post


Link to post
Share on other sites

i saw 6 people passout within the first hour of being there yesterday

Share this post


Link to post
Share on other sites

Did you see kesha's set yesterday catie? She put on a good show, and the dude that dances from six flags gave me a preview of my next concert ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, shes a bad singer. :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, Ke$ha and her bandmates "Lazer Slut" and "Cameltoe Princess." :rotfl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, that chick is a wreck.

when she first came out my mom goes "she looks like medusa"

Share this post


Link to post
Share on other sites

She tried to run Brent over with a golf cart backstage. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

lmfao did she really?! ahahahah thats hilarious!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×