Jump to content
Ross

Bamboozle 2010

Recommended Posts

Unless I've missed it, Paramore are headlining Bamboozle on Saturday 1st May, Weezer play the Sunday. On sale Friday 3PM (Assumingly EST). Like I said, I might've missed it, if so, mods can chop.

 

http://www.thebamboozle.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hyper::hyper:

i go to bamboozle every year so obvs i'm going. :)

now just have to get in front or on stage for them haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

How crazy is Bamboozle/how early do we need to show up to get close to the barrier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ive seen paramore every year at bamboozle since 06. (with the exception of 09 because they didnt play) obviously the first year wasnt that bad because there wasnt that many people. but after that bamboozle crowds suck!

 

 

well it just depends on how lucky we get. if there is a band that is totally different from paramore on before then you SHOULD be able to get to the front not too early the crowds at bamboozle are terrible. i like almost died when they coheadlined in 08 haha.

 

if there arnt any good bands on a while before paramore then im just going to ease my way up to the front.

and i'm sure you'll be with me chriss haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clues about 33 of the bands

1. Queen, the, without

2. i, s, s, l, a

3. build a bear, legos, k'nex

4. line, tramp, o

5. 6, 7, 8, 6

6. build, next, chickadee

7. k-town, king

8. http://www.thebamboozle.com/fans/oxyclean.gif, tail, r, http://www.thebamboozle.com/fans/thisguyisweird.jpg

9. Hanson (possibly covered at hwink) -

10. s, k, n, d, s, e, f

11. 31760: i

12. to, me, the, this, is, lifestyle

13. http://www.thebamboozle.com/fans/300.jpg http://www.thebamboozle.com/fans/giddieup.gif

14. http://www.thebamboozle.com/fans/two.jpg, http://www.thebamboozle.com/fans/sjff_03_img1205.jpg -

15. ray, rachael

16. monaco, of

17. http://www.thebamboozle.com/fans/woodstock.gif, k, w, d, o, o, t -

18. 2, 8, r, 5, http://www.thebamboozle.com/fans/yup.jpg

19. Canada, Blame

20. o, 6, u

21. the, hath, rabbit, escaped

22. gw, herbert's, george, not

23. Deadly, =, silence

24. W band, 2, e, t, s, 0, 0, n, r, i

25. 6, 0.21, 0.14

26. to

27. n

28. c, w, r, t, a, i, t, h, p, r, o

29. o, l, t, e, p, a, m

30. c, p, s, i, r, r, p. t, o, n

31. money, in, my, pocket

32. grow, grow, out

33. t, g, e, t's, t

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ I'm horrible at word puzzles. Where's that from?

 

Is #13 Band of Horses? Don't even know where I got that from. :P

 

ive seen paramore every year at bamboozle since 06. (with the exception of 09 because they didnt play) obviously the first year wasnt that bad because there wasnt that many people. but after that bamboozle crowds suck!

 

 

well it just depends on how lucky we get. if there is a band that is totally different from paramore on before then you SHOULD be able to get to the front not too early the crowds at bamboozle are terrible. i like almost died when they coheadlined in 08 haha.

 

if there arnt any good bands on a while before paramore then im just going to ease my way up to the front.

and i'm sure you'll be with me chriss haha

 

Haha, I'm sure I'll be clinging to you and Sophia screaming, "AHHH!!! HELP ME!!!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha ross, do they actually expect me to try and figure that out lol.

 

 

 

yes probably chriss hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

*please don't be the only NJ date*

Share this post


Link to post
Share on other sites
ha ross, do they actually expect me to try and figure that out lol.

 

I know a few of them :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 is the Fall of Troy and 14 is Of Mice and Men. All but sure of that.

 

Guesses:

24 is Weezer

1 is We the Kings

20 You Me at Six

31 Cash Cash

21 Escape the Fate

32 Moving Mountains

 

And Chriss, the 'boozle organisers posted it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okay okay.

 

 

i hope i get three day vip passes this year :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

FROM THE CLUES, BY NO MEANS CORRECT

 

Weezer (Headlining)

Paramore (Headlining)

Girl Talk

I See Stars

The Devil Wears Prada

Let's Get It

Versaemerge

Moving Mountains

Steel Train.

Emmure

Hanson

Aquabats

All The Day Holiday

Mute Math

Architects

Of Mice And Men

You Me @ six

Paper Tounges

Escape the fate

Four Year Strong

The Cringe

We Came as Romans

The parlor Mob

Protest the Hero

Roxy Cotton Tail

Polar Bear Club

Kesha

Far East Movment

Nevershoutnever

My Favorite Highway

Angels and Airwaves.

The Maine

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know Jedd really wants to see Moving Mountains, so I hope you're right about that. I'm not even going to lie, I'd really like to see Hanson. Haven't seen them in 11 years, and even if you don't like their music, they put on a great show.

 

Based on the rumored list that came out a little while ago (which was said to be partially right and partially wrong), what you figured out seems right.

 

Catie, what's the difference between the 3-day passes and the 2-day passes? Do they have a VIP 2-day pass too?

Share this post


Link to post
Share on other sites

well they have two day passes, not two day vip.

 

three day vip is going friday, saturday, and sunday.

friday is basically bands doing covers of other bands, or something like that.

and you can cut m&g lines, vip bathrooms, shirt, goodie bag, and some other things that i'm not sure of.

my cousin did that last year and said it was worth it

Share this post


Link to post
Share on other sites
well they have two day passes, not two day vip.

 

three day vip is going friday, saturday, and sunday.

friday is basically bands doing covers of other bands, or something like that.

and you can cut m&g lines, vip bathrooms, shirt, goodie bag, and some other things that i'm not sure of.

my cousin did that last year and said it was worth it

 

It probably is worth it, but I don't know how much money I can spend on it. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
I wish these tickets weren't so ridiculously priced.

 

It probably is worth it, but I don't know how much money I can spend on it. lol

 

yeah it's alot of money

the three day vips are like $200 maybe more

single day is like $50 or $60

and two day is like $100

 

if i remember correctly haha.

i get tickets every year for christmas tho. and since this year im not asking for that much i want my mom to get me three day ones. or ill just pay her back whatever she cant pay with money i'll prob get

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can't go to bamboozle :(,

aren't they doing another US tour sometime in the spring though?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, they'll be around in the spring too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

someone on PFC said it would be a good idea if they started the tour with Bamboozle left (end of march/begining of april) and ended it with Bamboozle (begining of may)

 

 

so they might possibly do that because i thought that made sense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×