Jump to content

write anything that you want in your own language


enricoxxx
 Share

Recommended Posts

ohh kult ;D hva skal du her?

Pappa skal på et møte på onsdag og torsdag, så jeg blir med han inn på tirsdag, så kommer mamma på onsdag, så på onsdag skal jeg bare gå i byen og sånn(hivs jeg finner fram xP), også skal meg og søstra mi på Ylvis på fredag. =D

Link to comment
Share on other sites

^Hehe, nei. Skal nok finne fram, har vært i leiligheten til onkel en del ganger nå. og er jo samma hvem t-bane jeg tar fra majorstua og ned til byen. =)

Jeg også, hadde helt glemt at jeg hadde sett de en gang før, men en venninne minte meg på det, så nå husker jeg at det var ordentlig morsomt. :D

Link to comment
Share on other sites

^Hehe, nei. Skal nok finne fram, har vært i leiligheten til onkel en del ganger nå. og er jo samma hvem t-bane jeg tar fra majorstua og ned til byen. =)

Jeg også, hadde helt glemt at jeg hadde sett de en gang før, men en venninne minte meg på det, så nå husker jeg at det var ordentlig morsomt. :D

 

majorstua ja, da har du jo bogstadveien å, bra shopping der ;D

har blitt lei av karl johan og oslo city osv allerede jeg =p

 

vet ikke helt hva slags musikk du liker,men på den cd butikken tiger jeg nevnte har de mye bra, ikke akkurat pop/rap/hiphop osv da men ;P

den er veldig liten,men verdt et besøk hehe

Link to comment
Share on other sites

majorstua ja, da har du jo bogstadveien å, bra shopping der ;D

har blitt lei av karl johan og oslo city osv allerede jeg =p

 

vet ikke helt hva slags musikk du liker,men på den cd butikken tiger jeg nevnte har de mye bra, ikke akkurat pop/rap/hiphop osv da men ;P

den er veldig liten,men verdt et besøk hehe

Bogstadveien er fin vettu. Skal møte en venninne og mora hennes i byen også, så blir nok litt Karl Johan og. =)

 

Nice, hvor ligger den igjen? ;)

Link to comment
Share on other sites

ójeeeee!! a dogák a legjobbak a világon, főleg ha a kémia tz-d 2es lesz...no meg a föcitanár nem hajlandó 3asnál jobbra értékelni a dogádat, hiába írtál le mindent, még azt is amit ő érdekességként említett! pfff...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...