Popcorn august 2008

http://images30.fotosik.pl/253/0dbbdab810c779f0.jpg

images of the article are uhm missing.

But there's nothing we can regret :/

on the cover "Paramore better than Avril"

photo in article

1216704456491.jpg

article:

"Macie dość pseudo-emo w wykonaniu Tokio Hotel? A może zamuliła Was coraz bardziej komercyjna Avril Lavigne? Posłuchajcie sensacji roku, czyli punkowej kapeli Paramore, której głosem jest zjawiskowa 19-latka Hayley!

Kliknij aby powiększyć obrazek

Hayley Williams ma 19 lat, niespełna 160 centymetrów wzrostu, płomienno-rude włosy i wielkie, zielone oczy. No i głos, który pokochały chyba wszystkie zbuntowane nastolatki z USA słuchające ostrego rocka. Szaleństwo, jakie ogarnęło amerykańskie dzieciaki na punkcie niesamowitej Hayley i jej kapeli trudno zrozumieć w naszym kraju, bo u nas znanych jest tylko kilka klipów Paramore. Kto jednak choć raz słyszał ich najnowszy, wielki przebój "That's What You Get" wie, że oto narodziła się grupa, w której muzyce można się zakochać po uszy! Tak jak w samej Hayley!

Lekcje śpiewu

"Miałam jakieś 13 lat, kiedy moja rodzina postanowiła przenieść się z prowincjonalnego Meridian w Missisipi do Franklin w Tennessee. Gdybym nie spotkała tu kumpli z zespołu, dziś powiedziałabym, że zamieniliśmy jedną dziurę na inną" - śmieje się Hayley, która zaraża wszystkich dookoła swą energią i poczuciem humoru.

Ta sympatyczna dziewczyna, która wprost nie może usiedzieć w miejscu, zaraz po przyjeździe do nowego miasta wyprosiła u rodziców kieszonkowe na lekcje śpiewu. "By nie umrzeć z nudów" - dodaje wokalistka, która podczas zajęć z emisji głosu spotkała Jeremy'ego Davisa. Założyli zespół The Factory, w którym grali covery legendarnych, punkowych kapel. Aż w końcu na jednym z lokalnych koncertów spotkali braci Farro. I postano-wili połączyć siły.

"Na początku nie byłem zachwycony myślą, by że będziemy mieć dziewczynę w składzie. Ale wystarczyło, że usłyszałem jak Hay śpiewa, z miejsca podbiła mnie swoim talentem!" - wspomina po czterech latach od spotkania Josh Farro, gitarzysta Paramore."

"Teraz Rock" February, 08.

http://images30.fotosik.pl/152/a19e9f30c55d4187.jpg

More earnest than "popcorn" it's about origination of Paramore(God I hate popcorn and bravo).

(Title:

Seriously

We can laugh because Paramore was on tour with their parents. We can tease because they're making their videos in school and and they care about they look excessively. However, even the most malicious must admit - album "Riot!" unites freshness with great music *manufactory*)

Sorry for my mistakes but I think you get the point :P

And again - Popcorn or Bravo April, 08.

http://images32.fotosik.pl/220/8244ca94a4ae7dd7.jpg

AND I HATE IT!

"Paramore - new emo-punk star! (Urgh)

Hayley Williams, vocalist of american band called Paramore, proves that a girl either can be a leader of an emopunk band. A few years ago she fall in love with music (i've changed it because it's slang thing and I can't translate it), later she has palled up with three guys, who shared her passion. And that;s how Paramore became a band. Now Hayley's nineteen, she has a nomination for Grammy Award, and recorded two great albums with Paramore. You don't believe this band rules? Check out new video "That's What You Get" and convince yourself that we will be hearing about them!"

Next to Hayley's pic

"I'm not into girlish music. The only one band with female vocalist is my band"

(and i'm pretty sure that they've build it up)

They're in February Bravo now, but I can't find any skans yet.

Hey, like I said it's POLISH magazine.

Like for girls who are listening to Tokio Hotel and loves HSM..

At the same number you had an article about Zac Efron's crib and shit like this.

They don't know anything about Paramore in Poland.

On MTVPoland website they wrote that Hayley Williams is a boy.

(They had Paramore's pic next to this words though)

• 2 weeks later...