Jump to content
HarlequinGerhl

Camden Underworld, London May 30th

Recommended Posts

Basically bands that just sound the same as other bands and follow the same formula just so fit and can be part of the current trend or scene. The whole whiny harmonies with high pitched screams.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh and it's about time the whole scene fringe and skinny jeans has to go. Getting to a point where I am judging a band by how the look even before they start playing and that's a very wrong thing to do. They were totally over shadow by Hangar 18 on the Gym Class tour.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i was gonna take my video camera there, but i dunno if they will let me, and i dunno because it might get nicked or smashed... wouldve been nice to capture SOMETHING on video. Apart from mobiles, because there wouldnt be no point, as the sound is WAYYY to static./..

Share this post


Link to post
Share on other sites

how about like download and stuff.. are there any sorta small bands doing download who mind be over and could support?

Share this post


Link to post
Share on other sites

i just had a look and like, between the trees are doing download =/

i didn't know they were actually known over here, and if not then do you think they would support?

ahaha, i'm totally clueless with this, but they are like the only band i can see sorta fitting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i just had a look and like, between the trees are doing download =/

i didn't know they were actually known over here, and if not then do you think they would support?

ahaha, i'm totally clueless with this, but they are like the only band i can see sorta fitting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah theres actually gonna be loads of bands in the country with all the wee festivals and download.

could be anyone!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah man. i actually doubt it will be between the trees but like, i just wish it was, lol.

i checked their myspace n it's not on the calendar.

i dunno if they would even know who is supporting at this point anyway, would they?

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeah man. i actually doubt it will be between the trees but like, i just wish it was, lol.

i checked their myspace n it's not on the calendar.

i dunno if they would even know who is supporting at this point anyway, would they?

 

i dunno.

its weird its not even long away.

im glad it hasnt been all over kerrang and stuff.

maybe they won't even have a support band, i dunno lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i dunno.

its weird its not even long away.

im glad it hasnt been all over kerrang and stuff.

maybe they won't even have a support band, i dunno lol.

 

ah, yeah. i suppose it is this month. hmmmm..

we'll just hafta wait and see i guess :)

i'm kinda glad aswell. that would have sucked man. hopefully we'll get tickets =/

i think me and my buds are gonna all go on at the same time and try n buy like 2 each or something, just to make sure we all get one. then if we don't need the spares we'll sell em on ebay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thats a good idea.

i dont even know what im gonna do.

i think im just gonna buy two tickets as soon as they go on sale, if i can =/

and then just prey my best friend can come or basically beg someone else to come with me, haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

they will probably be some unknown bands

i would think anyways

i dnt think whoever it is will like, be very well known

Share this post


Link to post
Share on other sites

They should get Consort With Romeo to plaaaay with them :]

Seeing as they always play at the Underworld

I certainly wouldn't mind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×