Jump to content
thebrowncoat

The Blends/Graphics/Avatars/Wallpapers Thread - Part 4

Recommended Posts

hay9.jpg

hayleysig2-1.jpg

 

Can I use them ? :hyper:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love the banners Sam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Can I use them ? :hyper:

 

Sure (:

 

I love the banners Sam :D

 

Thank you :]

 

I made a random sig of Taylor Momsen:

taylorsig-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

i made my first sig ever :P thanks to Guro's tutorial :D i know it's shitty :P

549fso.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

That's really good to be your first one Kasia! :D You should've seen my first, haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alright, this is for everyone who asked me for photoshop. :D

 

first, download this. you're going to need it to open the photoshop folder.

when it's done downloading, download photoshop.

when that's finished, double click it; it should open in winrar. highlight the folder that says "sharingvn.net" and the app that's underneath it and click "extract to" at the top of the toolbar and pick where to extract it to. then go to where you extracted it to and go in the app folder, then the photoshop folder after that, and double click the photoshop icon.

i know it's a shitton of steps, but hey, it's photoshop right?

that worked for me, so i hope it works for you guys! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sure (:

 

 

 

Thank you :]

 

I made a random sig of Taylor Momsen:

taylorsig-1.jpg

 

i was standing literally right next to her and her band at bamboozle for two hours while i was waiting to meet versaemerge and i had no idea who they were lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

another two :P

o78xud.jpg

vghbo9.jpg

what about these?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I made a siiiiig! The sig is kinda... simple,but meh,it's the first time I worked in Photoshop. :)

hayleysig.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^that's very good! (:

 

i was standing literally right next to her and her band at bamboozle for two hours while i was waiting to meet versaemerge and i had no idea who they were lol

 

Ahaha, wow. Lucky! I would've died. I think she's the cutest thing ever. Haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

how to add texture to sig? i feel dumb :neutral:

Share this post


Link to post
Share on other sites

just open it up like any other image, drag it onto the sig, then you see your layer thing, like this click on the layer that is the texture, then the drop down thing that says "normal" just click through those until you find one that makes the texture look how you want. hopefully that helps. if not then i can explain in more detail if you want :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×